نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3048
-
الف
+

«مهوش صبرکن» از 2 سریال جدید خود در صدا و سیمای ایران گفت

«مهوش صبرکن» درباره نقش خود در سریال های «عروس تاریکی» و «دخترم نرگس» صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «مهوش صبرکن» بازیگر سینما ، تیاتر و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از جدیدترین کرکتر خود در سریال «عروس تاریکی» و دیگر فعالیت های خود در این عرصه سخن گفت.

«مهوش صبرکن» درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت : به تازگی در سریال «عروس تاریکی» به کارگردانی «محمود معظمی» و  سریال کمیدی «آچمز» که در تابستان سال روان از تلویزیون ایران نشر می شود، ایفای نقش کرده ام.

وی درباره کرکتر خود در سریال «عروس تاریکی» افزود : فلمبرداری این سریال نزدیک به 2 سال  زمان گرفت و من هم حدود ۴ ماه مصروف این پروژه بودم.

صبرکن ادامه داد: در این سریال کرکتر یک مادر را ایفا می‌کنم که پسرش متهم به قتل دختری شده که عاشق او بوده و ما برای اینکه ثابت کنیم بی‌تقصیر است، درگیر اتفاقاتی می‌شویم.

این بازیگر درباره نقش آفرینی خود در سریالی دیگر تحت نام «دخترم نرگس» به خبرگزاری میزان گفت : قصه این سریال درباره زندگی یک خانواده طلافروش است که «محمود پاک‌نیت» در این سریال کرکتر همسر من را بازی می‌کند و در آنجا هم به دلیل مشکلاتی که برای پسرمان اتفاق می‌افتد قصه پیش می‌رود.

«مهوش صبرکن» مهم‌ترین اولویت‌ خود را برای انتخاب یک نقش اینگونه توصیف کرد : متن و نقش را باید دوست داشته باشم حتی اگر نویسنده و عوامل فلم شناخته‌شده نباشند اما اگر متن فلمنامه یک اثر خوب باشد حضور در آن را قبول می‌کنم.

بیشتر بخوانید : 

«مهوش صبرکن»: با پول، واسطه و چهره خوب نمی توان در دنیای بازیگری ماندگار شد

فلم - ماجراى خواستگارى و ازدواج «محمود پاک نيت» و «مهوش صبركن»

بازیگر «یوسف پیامبر» با همسرش در یک سریال جدید نقش بازی می کند

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر